Tehtävänanto: "Paljastan viisi omituista tapaani. Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi ihmistä, jotka haastan tekemään saman perässä. Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä.

Sain haasteellisen tehtävän Vilukissalta! 

1) Riisun aina kotia tultuani vaattehet niin nottoon pikkupöksyysilläni ja vaihran lötköt vaattehet päälle.
2) Moon jollakin hullulla tavalla kiinnostunu selevittämähän vääryyttä näkevien asioota.
3) Mullon pakkomiälle hammasvälien puhtauresta, mä käytän joka välis hammaslankaa
4) Mullon pahe nimeltä lenkkimakkara ja paras sellaanen
5) Mä ostan aina jonkun muatileheren ja useen en sitä aukaase.
6) Mullon viälä yks pahe, mä katton poliisisarjoja ja ettin itte syyllisen ja katton sitten lopus olinko oikias

mä kysyn nyt omituusia asioota mun kummitustytöltä Selenialta ja sen äireeltä jollei oo plokia, mutta se vois vastata Selenian kautta.Ilimootan Selenialle notta käy hakemas viästin, kun mun hermot ei kestä opetella sitä linkittämistä.

Jää vaan Vilukissa kuulolle, mulloli vaikia löytää ittestä erikoosuuksia kun oon koko ihiminen vähän omalaatuunen miähen mukahan.