Mun tunnetahan sitkeyrestä ja perähänantamattomuuresta silloon kun on kysees asia jonka pualesta kannattaa taistella. Niin mä tuan erellises potsaukses ilimoottamani teehetken yhteyres eli minttuteen juannin yhteydes päätin taas lähtiä taistelohon jalanleikkaus asiani pualesta.

Eileen soitin vakuutusyhtiöt läpi ja ilimootin sen mitolin tarkastavilta lääkäriltä kuullu. Keppien käyttö tuloo lisääntymähän, nyt pääsen sillä notta vaan huanoona päivinä käytän liikkumisen tueksi keppeiä. Istuminen lyhyitäkin aikoja onnistuu vain, kun moon ittelleni väsänny tyynyn, jonka päällä mä voin istua välillä ylös nousten. Tulevaisuures mä tuun tarvittemahan  sitten tualin johona voin istua ja johonon painehen poisto maharollisuus, hinta 6000€. Mun pitää saara kutua sukkaa ja elää niinkun muukkin ihimiset. Lisäksi mä tarvitten auton automaattivaihtehilla, koska poloven takana sykkyräs oleva jänne aiheuttaa iskiasherokipua kaasua painaes siinä määrin, notta ajaminen niinkun istuminenkin on vaikiaa. Sitten auton tarvitahan istuun, josson paineenpoistopaharollisuus. Kuuntelijan paikalla vuaratukseni yhteyres tuas ikäväs vakuutusyhtiös oli se mun vakituunen asiootten käsittelijä, jokoli silloon pois, kun mun asia käsiteltihin.

Asian käsittely alakoo seuraavana päivä periantaina heti aamusta, kun molin saanu puhelun siltä Vahinkoa aiheuttanehelta M lääkäriltä torstai-iltana. Puhelinkeskustelu käytihin siitä lääkärinlasunnosta, jonka soli kirioottanu iliman mun lupaa Kelalle. Mäkun en tarvitte Kelalle mitään toristuksia, vaan ainuastansa vakuutusyhtiöölle. Siitä toristuksesta tuli sitten 68€ lasku, jota en halunnu maksaa. Siiten se puhe kääntyy jotenkin siihen mun tuelvahan leikkauksehen ja leikkausta suunnittelevahan lääkärihin. Tämä M löi lyttyhyn koko ajatuksen leikkauksesta ja ilimootti leikkaavan lääkäri tekevän turhaa tyätä. Mä tiätysti ilimootin kantani siihen asiahan. Sanoon, notta mun on uskottava johonkin. Muistutin M:ää viälä siitä, notta olin pyytäny tältä M:ltä sairaalan kautta apua jalan olles niin kipiä, että nukkua ei voinu ja mikään särkylääke ei auttanu. Tualloon hän vastas mulle, notta ei oo kiinnostunu tutkimahan asiaa sairaalan kautta, mutta voi harkita haittaluakan nostamista ja soittaa mulle sitten mihinkä tuloksehen on päätyny. Sitten se vain laittoo sen toristuksen Kelalle postitse, eikä soittanu. M-lääkäri tuas puhelinkeskustelus ilimootti, notta vakuutusyhtiös on sellaasia kontaktia, notta päätös leikkauksesta tuloo negatiivisena. Tämän hän ilimootti siis torstai-iltana. Siksi mä soitin heti periantaiaamuna tuahon tapaturmavakuutusyhtiöhön ja kuulin mun oman käsittelijän olevan vapaapäivällä. Siältä sanottihin notta mun asiaa satunmoisiin käsitellähän sillä hetkellä justihin. Mulle ilimootettihin jo , ennen kun asiaa oli eres loppuhun päätetty, notta päätös tuloo olemahan negatiivinen. Siis toisinsanoen myyräntyä oli alootettu tuan M taholta. M lääkäri ilimootti mulle muutama vuasi aikaasemmin, notta hänen serkkunsa on lääkäri ja päättää näistä asioosta tuas vakuutuyhtiös. Mä toimiin M lääkärille terapeuttina usiasti, kun olin hakemas ittelleni fysioterapialähetettä. Kuuntelin sen murehia ja mun asia oli taka-alalla. Tuallaases yhteyres se sanoo serkun olevan johtavana lääkärinä mun korvauksia päättäväs yhtiös. Puhelu vakuutusyhtiöhön  päättyy siihen,  notta lupasin teherä oikaasuvaatimuksen päätöksen ja toimittaa paperia lääkäritutkimuksista kertaalleensa isoon pinon.

Seuraava siirto oli, notta pyysin lääkäriasemalta sen tämän vaivan lopullisehen muatohonsa aiheuttanehen lääkärin viimeseen epikriisin siitä puhelinkeskustelusta, kun mulloli sellaanen olo, notta soon vaikuttanu näihin päätöksihin. Se tuli seleväksi siinä käyrys torstai-illan keskustelus.
Sitten varasin soittoajan nykyyselle hoitavalle herrasmiäslääkärille ja soitin myös sille ihanalle O herrasmiäslääkärille vakuutusyhtiön kannasta.

Ihana O lääkäri kertoo saaneensa vakuutusyhtiööltä kans vastauksen. Sitten kerroon hänelle epäälykseni siitä minkätakia nämä molempien vakuutusyhtiöören lääkärien päätökset oli negatiivisia. Ihana O sanoo mulle rauhallisesti, notta on kirioottanu mulle jo valamihiksi vakuutusyhtiötä varten vastinehen. Lisäksi sovittihin, notta hän lähettää sen mulle ja mä laitan kaunihin pyynnön vakuutusyhtiöölle päätöksen pyärtämisestä. Olikohan tua O nähäressänsä mun olemuksen tajunnu notta moon aika kovasanaanen ihiminen kun mun saa suuttumahan.  Varmahan. Lupasin kuitenkin laittaa sivistynyttä tekstiä.

Emmoo koskaan kirosanoja laittanukkaan valituspaperiihin, mutta muuten kovaa ja suarapuheesta tekstiä kyllä päätöstavoosta.

Sitten eileen sain viälä purkaa sille toiselle nuaremmalle herrasmiäslääkärille tuntojani ja se antoo viimekären ohojeita siitä jos pääryn leikkauspöyrälle. Luultavasti mä en jourukkaan siihen häkkyrähän leikkauksen jäläkehen.

Mutta YLLÄTYS YLLÄTYS sain puhelun myös tualta M lääkäriltä, joka viimeesestä puhelinkeskustelusta olin pyytäny epikriisi jäliennöksen. En ollu jättäny soittopyyntöä. Lääkäri oli nyt kovin kannustava ja rohkaaseva menehön siihen leikkauksehen ja ylisti myös tuata O lääkäriä ja ilimootti antavansa sille 10 pistettä. Tänään haen sen epikriisin siltä. Mullon sellaanen tutina, notta se ei oo kovin mairittelevaa luettavaa, kun tuä M oli niin katuvaanen. Huano omatunto, muisi soittanehensa serkullensa. Kysyy meinaan siitä päätöksestä, minkä suuntaanen soli.

SIISPÄ ! TAISTELU JATKUU, PERIKSI EI ANNETA