Moon tänää heränny vissihin peheva erellä sängyystä. Moon torennu, notta oli huanosti nukuttu yä. Herättyäni kävin vilikaasemas kalenteria ja huamasin nottoli ollu täysikuu. Täyrellä kuulla on vaikutusta mun elämänrytmihin , samoon kun sähköösellä ilimapiirillä. Jos joku asia ottaa päähän niin tämä aamu.

Moon luvannu olla yhtenä ihimisenä vetovastuus Cityn uuren jääkiakkoporukan rahankeruus Hyvän miälen torilla. Eileen keksittihin hyvä vetonaula ja tänään sain yhyren paikan lisää, mutta ei me saara tuara siihen paikkahan autua , jokolis tarvittu. No, mutta ihiminen joka siihen luultavasti saarahan muutoon, on sitkiä naississi ja aivan varmasti tälle porukalle hyvä imakon luaja.

Siten lisää vettä niskahan. Mä laitoon ny tauolle mun opiskelut siitä ympäristötiätehes. Mun tyät ei onnistu hyväksytysti ei sitte vaikk kuinka yrittääs parhaansa. Moon niin helekutin käytännön ihiminen notta mun on paras vain lukia hilijaa kotona ja orottaa notta Cityhyn saarahan oma kurssi käytäväksi. Luennoosta saan sitä käytännönläheestä opetusta kirioottamisehen, jota tarvitahan kun kirioottaa yliopistotehtäviä.Tiatoa hankin siitä hualimatta, sillä mua ei poliitikot lannista siltä osin. Pitääs lukia uurestaansa se ekologian kirija ja siitä osata ottaa nua tiäteelliset faktat.

Mitähän tänään viälä tuloo etehen. Moon sellaases fiilikses, notta jos joku sanoo mulle poikkipualisen sanan, mä voin antaa oikian suaran puhua. Mullon harvoon enää näitä fiiliksiä, mutta nyt on.

Onneksi en oo nykyysin kovin kauaa huanotuulinen.