Tuli sitten vihiroon Muutoksenhakulautakunnasta päätös oikian takareiren koriaamisesta yksityyspualella. Sanomatta on selevaa notta soli kiälteenen päätös, sitoli turha ajatellakkaan muuta. Turhaa kuluutin taas voimiani 10 kuukauren ajan. Valittaakkin sais mutten taira jaksaa. On täs ny jo valitettu kohta kymmenen vuatta. Nyt mun luanto taittihin saara niin alas notta veti hilijaaseksi. Soitin viälä fenniahan ja kysyyn haenko sitä siältä. Ei kannata kun lautakunta antoo sellaasen päätöksen, notta se pitää hoitua yleesen eli julukisen pualen kautta ja nimenomahan TYKSn kautta. Oon yrittäny soittaa ja jättää soittopyyntöa Tyksin johtavalle ortoperiille, mutta suattansa täs aivojaansa kuluttaa. Tänne LitleCityhyn en mee, kun mä  en luata siihen potilasvahingon räpeltäneesehen Mustihin. Mulle riittää sen miähen turpavärkin kattelu vaikkon kuinka partaansa kasvattanu. Sisältä soon yhtä mätä kun laho puu, kuuskymppinen ukonketale joka vaihtaa akkojaansa kun mustalaaset hevosiaansa. Sehän sanoo mulle nykkin ettei voi sellaasta toristusta kiriootta nottei aluesairaalas leikkauksia teherä, kun ei tiärä mitä siihen on yskityysellä pualella suunniteltu. En halua viärä toisen leipää, arvakkohon itte tykönänsä mitä solis.

Päätin kuntoutua ja alootan taas osanaikaa iliman keppiä kävelyn ja pirän niitä vaan kun astun porstuasta ulos kävelehön. Vaikka iliman keppiä joka askele vähän teköö kipiää kun tua oikia takajalaka antaa periksi iliman tukilihasta.

Täss on mielenterveys kovalla mutta hilaasuudeskin on omat hyvät pualensa, kun ny vain ensin tähän uutehen alakuhun sopeerun. Täytyy kerätä leikkauksehen rahat vuaren aikana, mitä siinä yks vuasi enää teköö sanoo lääkärikin.

Mun täytyy ny taas lopettaa näiren väliaikatiatojen kirioottelu, kun mullon mehumaija liärellä. Mittamiäs haluaa sellaasta omenamehua jokon luriteltu mehumaijasta. Sitä mä ny yritän ja tikkuan välillä.

Nähärähän ja kuullahan;o))